El Nerac, va néixer el 22 de setembre del 2010, te la Síndrome de Down i al 27 d'Agost del 2012 se li va diagnosticar leucèmia (M7).
Aquest blog neix com a resposta d'agraïment a altres blogs sobre la Síndrome de Down, histories de vida que en algun moment van fer-nos sentir mes acompanyats, esperem doncs que el nostre testimoni os pugi ser útil.

Si voleu conèixer la nostra història des de el començament feu clic aquí.






dilluns, 29 d’octubre del 2012

Nyanyos i morats.


Continuem amb la baixada d'en Nerac, com sempre em de donar gràcies (gràcies a qui...?) a que no ha perdut la gana ni el bon humor i per el moment, en aquesta tanda de quimioteràpia, nomes ens ha fet falta una transfussió de plaquetes a part de la de sang. Contràriament, el seu aspecte no deixa de ser un reflexe de la seva malaltia, te el cos ple de petites ferides com punxades o esgarrapades que mai cicatritzen del tot, a més l'altre dia es va fer un nyanyo al front que cada dia canvia de color, totes les seves cames estan plenes de petits moradets per causa de falta de plaquetes.
No passa ni un sol dia en que em senti mes orgullós del meu fill, tinc molt que aprendre de la seva actitud front la vida, sempre amb el seu somriure i sempre amb les seves ganes de superació i de viure. Amb tant sols dos anys de vida, ell m'ha ensenyat molt, gràcies fill.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada